انجمن اسلامی ورزشکاران
انجمن اسلامی ورزشکاران
 

بانوان قمی به ۵ مدال رنگارنگ کیک بوکسینگ کشور دست یافتند

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از درخشش بانوان رزمی‌کار قمی در پیکارهای کیک بوکسینگ قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خبر داد.

مهدی اردستانی با اشاره به برگزاری مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور اظهار کرد: این دوره از مسابقات با کیفیتی بسیار مطلوب در سالن ویژه ورزش‌های رزمی در تهران با استقبال خوب ورزشکاران مدعی از استان‌های مختلف برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات با تلاش و برنامه‌ریزی فدراسیون ورزش‌های رزمی کشور در رده‌های سنی و اوزان مختلف با حضور چهر‌ه‌های مطرح از استان‌های مختلف برگزار شد و در نهایت به توفیق تیم اعزامی قم در کسب پنج مدال ارزشمند انجامید.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم تصریح کرد: این دوره از پیکارهای قهرمانی کیک بوکسینگ بانوان کشور به مدت سه روز در رده سنی‌ نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با حضور بیش از ۳۰۰ بانوی رزمی‌کار از استان‌های مدعی مقام قهرمانی برگزار شد.

وی اضافه کرد: کیک بوکسینگ به ‌عنوان یکی از زیر شاخه‌های هیئت ورزش‌های رزمی، از جمله رشته‌های پرطرفدار در بین ورزشکاران رزمی قم به شمار می‌رود و در اصل این رشته قدیمی از رشته‌های افتخارآفرین‌ ورزش قم است.

اردستانی تصریح کرد: داشتن حجاب اسلامی در هنگام اعزام به مسابقات از جمله شاخص‌های مهم تیم‌های رزمی بانوان قم محسوب می‌شود.

وی در خصوص سطح کیفی و کمی این رقابت‌ها تاکید کرد: با توجه به اینکه شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی بانوان کشور از ۲۳ استان بودند، مسابقات در سطح بالایی انجام شد.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم اضافه کرد: ماحصل این رقابت‌ها درخشش تیم بانوان کیک بوکسینگ قم در کسب پنج مدال خوشرنگ بود و این بانوان رزمی‌کار قمی بودند که توانستند با شایستگی چهار نشان طلا و یک مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور را به دست بیاورند.

اردستانی با بیان اینکه قم یکی از تیم‌های موفق این رقابت‌ها نیز بود، تصریح کرد: مریم عباسی مدال طلای رده سنی نونهالان، مرضیه علی‌زاده مدال طلای رده سنی جوانان، ملیحه شاکری و زهره بادی مدال طلای رده سنی بزرگسالان و محبوبه کلهری مدال نقره رده سنی بزرگسالان را در مسابقات کیک بوکسینگ بانوان قهرمانی کشور کسب کردند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم تصریح کرد: علاوه بر کسب پنج مدال بانوان قمی از رقابت‌های کیک بوکسینگ قهرمانی کشور، ستایش سادات حسینی رزمی‌کار خردسال چهارساله اعزامی قم با موفقیت تمام تکنیک‌های این مسابقات را به نمایش گذاشت.




برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ شنبه 20 ارديبهشت 1393برچسب:, توسط خادم
گرم و سرد کردن بدن در ورزش ضرورت حرکات کششی مغرفی ورزش 5 نییجتسو معرفی ورزش 4 هالا معرفی ورزش3 هاپکیدو مهرفی ورزش3 معرفی ورزش2 معرفی ورزش1 بیانات در دانشگاه افسرى و تربیت پاسداری امام حسین علیه‌السلام عدم خستگی در ورزش بهترین زمان برای ورزش پهلوان واقعی3... پهلوان واقعی 2... مدال آوران بانوان کیک بوکسینگ ایران. سه روز با خدا
طراح قالب : { معبرسايبري فندرسک}